Vortāla darbība pārtraukta uz nenoteiktu laiku. Jaunas preses relīzes publicētas netiks.

Mediji, reklāma, mārketings

AUG vietējo uzņēmumu mārketinga atbalsta programma uzrāda labus rezultātus

Publicēts 2009-07-17 11:46:27

Samazināt palielināt tekstu

Alberta Uzņēmumu Grupa (AUG) kopš š.g. marta piedāvā tirgū uz vietējiem uzņēmumiem orientētu mārketinga atbalsta aktivitāšu kompleksu “Latvijas izaugsmei!”, kas izstrādāts, lielāko uzmanību veltot pārdošanas veicināšanai, īstermiņa mērķu sasniegšanai un aktivitāšu efektivitātes apzināšanai, taču ņemot vērā arī katra uzņēmuma stratēģiskās attīstības vadlīnijas. Četru mēnešu laikā šo risinājumu kompleksu ir sākuši izmantot vairāk kā 10 vietējie uzņēmumi un šībrīža rezultāti rāda, ka pielietojot atbilstošus instrumentus, atsevišķos gadījumos pārdošanas apjomu izdodas atgriezt “pirmskrīzes” robežās.

Vietējie uzņēmumi Latvijā šobrīd bieži vien ir visneizdevīgākajā pozīcijā un tiem ir jāpieliek visas pūles, lai spētu izdzīvot un attīstīties, tādēļ mārketinga, reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūra AUG, kas arī ir vietējais uzņēmums un Latvijas tirgū darbojas jau vairāk kā 11 gadus, vēlas sadarboties un atbalstīt tieši tos.

Realizētais pakalpojumu komplekss ietver sevī mārketinga, reklāmas un sabiedrisko attiecību aktivitātes, kas tiek izstrādātas, par prioritāti izvirzot tūlītēju uzņēmuma pārdošanas apjomu palielināšanu un vērtības celšanu tūlīt pēc aktivitāšu realizācijas. “Šī brīža ekonomiskā situācija pieprasa konkrētu un skaidru rīcību arī mārketinga aktivitāšu plānošanas un realizācijas jomā. Uzņēmumiem bieži vien nav iespēju investēt savus līdzekļus mārketingā, ja viņi nesaņem tūlītēju atdevi. Spārnotas idejas un šokējoši ziņojumi atstāj uz sabiedrību ietekmi, taču, ja tas nesniedz vēlamo rezultātu – cilvēks preci vai produktu neiegādājas – šobrīd tas ir pilnīgi nevērtīgi. Tāpēc mēs šobrīd piedāvājam uzņēmumiem izvēlēties elastīgas mārketinga aktivitātes un vairāku līmeņu komunikācijas sinerģijas efektu, kas, kā rāda četru mēnešu darbs pie projekta “Latvijas izaugsmei!”, rezultējas taustāmos ieguvumos,” skaidro AUG vadītājs Alberts Jodis.

Tāpat AUG ir gatava iesaistīties ar mārketinga aktivitātēm daļēji saistīto aktivitāšu pielāgošanai, sākot ar informācijas un konsultāciju sniegšanu efektīvākai eksporta tirgu analīzei un apzināšanai, produkta vai pakalpojuma kvalitātes izvērtēšanai, kā arī personāla apmācībām pārdošanas un klientu apkalpošanas jomās, jo visas šīs sfēras vienlaicīgi ietekmē sasniegtos rezultātus. “Ir pēdējais laiks izvērtēt ikvienu uzņēmuma nodaļu, būt pārliecinātiem par visām investīcijām un to atdevi. Ir jāatstāj pagātnē neauglīga pļāpāšana par krīzi un jāpieņem nekavējoši soļi, lai katram uzņēmējam būtu 100% pārliecība, ka tiek darīts viss, lai apgūtu jaunus tirgus un pēc iespējas palielinātu pārdošanas apjumu, neskatoties uz vispārējām tendencēm. Tikai tā vietējiem uzņēmumiem būs iespējams pastāvēt un veiksmīgi attīstīties arī nākotnē,” turpina A. Jodis.

Par AUG
Alberta Uzņēmuma Grupa piedāvā pilna servisa mārketinga, reklāmas un sabiedrisko attiecību pakalpojumus jau no 1998. gada. Šajā laikā uzņēmums ir izveidojies par vienu no lielākajiem komunikācijas pārstāvjiem šīs jomas tirgū, kā arī piedāvā nozares profesionāļiem un interesentiem pirmo specializēto mārketinga, reklāmas un PR interneta portālu Latvijā – Alberts.lv

Preses relīzes iesniedzēja kontaktinformācija šobrīd nav pieejama.





Atslēgvārdi: Alberta Uzņēmumu Grupa;

Saistītās relīzes

Copyright © 2007-2019 PRCentrs.Lv