Vortāla darbība pārtraukta uz nenoteiktu laiku. Jaunas preses relīzes publicētas netiks.

Mediji, reklāma, mārketings

"Creative Media Services" apgrozījumu 2006.gadā kāpina par 65%

Publicēts 2007-02-28 13:15:43

Samazināt palielināt tekstu

Aizvadītais gads ļoti veiksmīgi noslēdzies vienai no lielākajām Latvijas mediju aģentūrām "Creative Media Services". 2006.gada pirmajā pusgadā tā kāpināja apgrozījumu par 82% un kopumā gadu noslēdza ar 65% apgrozījuma pieaugumu. "Creative Media Services" apgrozījums 2006.gadā bija 3 miljoni latu, salīdzinot ar 1,8 miljoniem latu 2005.gadā.

Apgrozījuma pieaugumu "Creative Media Services" devis ne tikai aktīvais mediju tirgus, kas aizvadītajā gadā atsevišķos segmentos, piemēram, televīzijā piedzīvojis teju 100% piesātinājumu. Apgrozījuma kāpumu sekmējusi arī izplešanās starptautiskajā arēnā, proti, "Creative Media Services" iegādājies 4% akciju vienā no nozīmīgākajiem pasaules mediju aģentūru tīkliem "Columbus Media International", kas ir patlaban lielākais neatkarīgo mediju aģentūru tīkls pasaulē.

"Aizvadītajā gadā klienti veica arvien lielākas investīcijas reklāmā, īpaši akcentējoties uz BTL jeb reklāmu ārpus tradicionālajiem medijiem," skaidro "Creative Media Services" direktors Kārlis Gudonis, prognozējot, ka 2007.gadā aktuālāka kļūs netradicionālā reklāma kombinācijā ar informācijas tehnoloģiju laikmeta piedāvājumu.

"Creative Media Services" medijos izvieto reklāmu kosmētikas zīmolam "L’Oreal", alus ražotājam "Cēsu alus", farmācijas uzņēmumam "Walmark", tirdzniecības centram "Spice", itāļu mēbeļu ražotājam "Natuzzi", minerālūdens zīmolam "Borjomi", Ceļu satiksmes drošības direkcijai un citiem.

Preses relīzes iesniedzēja kontaktinformācija šobrīd nav pieejama.





Atslēgvārdi: Creative Media Services;
Copyright © 2007-2019 PRCentrs.Lv