Vortāla darbība pārtraukta uz nenoteiktu laiku. Jaunas preses relīzes publicētas netiks.

Mediji, reklāma, mārketings

„Dižķibele” iedvesmojusi „Golden Hammer” rīkotājus

Publicēts 2009-06-30 09:26:05

Samazināt palielināt tekstu

29.06.2009

Starptautiskais reklāmas festivāls „Golden Hammer” šogad norisinājās jau desmito reizi. Apaļā jubileja aizvadīta ar saukli „Don’t stop dreaming”, kas bija arī festivāla pašreklāmas kampaņas vadmotīvs.

Reklāmas aģentūras „Publicis Riga” komanda ir gandarīta par iespēju jau otro gadu pēc kārtas veidot festivāla „Golden Hammer” kampaņas radošo risinājumu un ir pārliecināta, ka pašreizējos ekonomiskajos apstākļos nedrīkst atteikties no iecerēm un sapņiem.

„Kampaņas veidošanas gaitā izkristalizējās idejas iemiesošana jauna cilvēka tēlā, kurš vienlaicīgi ir trausls, aizkustinošs un ambiciozs. Ja sākotnēji bijām koncentrējušies uz deklaratīvu plakātismu, pārdabisku skaistumu un pat provokatīvu sarkasmu, tad beigās nonācām līdz intīmai vienkāršībai, līdz sajūtai, ka jāsavieno pašironija ar krietnu devu sentimenta. Sevišķi lielu nozīmi ieguva kampaņas centrālā tēla iedomātās dzīves telpas radīšana. Rezultātā atsevišķos kampaņas materiālos detaļas – krēsls, nozīmju tepiķītis, kauss – ieguva suverēnu nozīmi,“ kampaņas idejas tapšanu komentē „Publicis Riga” radošais direktors Ivo Briedis.

„Tā ir reta izdevība radīt kampaņu, kuras rezultātus nevērtēs pēc sausiem statistikas rādītājiem, bet vairāk pēc emocionālās iedarbības. Arī klients tomēr ir specifisks – atvērtāks un drosmīgāks. „Golden Hammer“ kampaņa ir arī savdabīga iespēja paust savu attieksmi pret  reklāmas biznesu kā tādu, padomāt par savu vietu tajā un tas ir interesanti“, stāsta Ivo Briedis.

Festivālu „Golden Hammer” kopš 1994. gada organizē Latvijas Reklāmas asociācija, savukārt kopš 1999. gada tas kļuvis starptautisks. Pagājušajā gadā, pēc mārketinga pētījumu kompānijas „Factum” datiem, festivāls tika atzīts par pazīstamāko reklāmas un mārketinga pasākumu Latvijā.

Pilna servisa reklāmas aģentūra „Publicis Riga” ietilpst Latvijas lielākajā mārketinga komunikāciju uzņēmumu grupā „MMS Communications Latvia” un ir daļa no vispasaules reklāmas aģentūru tīkla „Publicis Worldwide”. „Publicis Riga” strādā ar tādiem zīmoliem kā „Biotherm”, „Cacharel”, „Compensa Vienna Insurance Group”, „Giorgio Armani”, Latvijas Reklāmas asociācija (LRA), „Maggi”, „Nestle”, „Nordicia Apdrošināšana”, „Lancome”, „Procter&Gamble”, „Renault”, „Sanofi Aventis”, Traumatoloģijas un ortopēdijas privātklīnika „Orto”, „Trodeks“ un t/c „Valleta”.

Preses relīzes iesniedzēja kontaktinformācija šobrīd nav pieejama.





Atslēgvārdi: Golden Hammer; Latvijas Reklāmas asociācija; Publicis Riga;
Copyright © 2007-2019 PRCentrs.Lv