Vortāla darbība pārtraukta uz nenoteiktu laiku. Jaunas preses relīzes publicētas netiks.

Mediji, reklāma, mārketings

Inspired kļūst par oficiālo Universal McCann sadarbības partneri Baltijas reģionā

Publicēts 2009-12-14 16:17:08

Samazināt palielināt tekstu

Mediju aģentūra Inspired noslēgusi vienošanos ar vienu no pasaules lielākajiem mediju aģentūru tīkliem Universal McCann par turpmāku sadarbību Baltijas reģionā.

Mediju aģentūra Inspired ir kļuvusi par oficiālo Universal McCann pārstāvi Baltijas reģionā. Paplašinātā piekļuve globālā tīkla instrumentiem, pieredzei un pētījuma resursiem ļaus aģentūrai ilgtermiņā nostiprināt savas pozīcijas Baltijas reģionā un nodrošināt efektīvāku pakalpojumu klāstu klientiem.

Kārlis Gedrovics, Inspired direktors: "Esam lepni par to, ka esam kļuvuši par vadošo mediju aģentūru, vienlaicīgi darbojoties kā neatkarīga un lokāla aģentūra. Jaunizveidotā savienība ar spēcīgu starptautisku komandu ļaus mums nostirpināt pozīcijas, izmantojot priekšrocības, ko sniedz abas pasaules. Līdz šim esam spējuši izveidot starptautiska līmeņa pētījumu, rīku un darba metožu klāstu, kas tagad ir kļuvis vēl pilnīgāks, jo papildināts ar Universal McCann resursiem (globāli pētījumi, rīki, metodes)."

Universal McCann ir viens no lielākajiem pasaules aģentūru tīkliem, kura kopējais apgrozījums ir vairāk nekā 13 miljardi ASV dolāru gadā (RECMA dati) un kuram ir 90 biroji 66 pasaules valstīs. Universal McCann pārstāv globālo mediju aģentūru tīklu IPG.

Mediju aģentūra Inspired Latvijā darbojas kopš 2005. gada un ir kļuvusi par vienu no vadošajām mediju aģentūrām Baltijā. Aģentūra piedāvā mediju reklāmas stratēģiju izstrādi, mediju reklāmas pirkšanu, mediju reklāmas plānošanu, digitālo mediju risinājumu stratēģisko izstrādi un realizāciju un citus pakalpojumus.

Inspired Latvijā strādā ar tādiem zīmoliem kā Tele2, airBaltic, MADARA Cosmetics, Hesburger, Microsoft un citiem.

Preses relīzes iesniedzēja kontaktinformācija šobrīd nav pieejama.





Atslēgvārdi: Inspired;

Saistītās relīzes

Copyright © 2007-2018 PRCentrs.Lv