Vortāla darbība pārtraukta uz nenoteiktu laiku. Jaunas preses relīzes publicētas netiks.

Mediji, reklāma, mārketings

Interneta mārketinga kongresā Best Internet dalību apstiprinājuši Google pārstāvji

Publicēts 2009-08-17 11:39:53

Samazināt palielināt tekstu

16. un 17. septembrī Rīgā norisināsies interneta mārketinga kongress Best Internet. Tā divu norises dienu laikā paredzēti semināri un workshopi, kurus vadīs nozares profesionāļi. Kongresa otrajā dienā ar interneta mārketinga kompānijas Progression atbalstu notiks workshopi par mārketinga stratēģiju specifiku interneta vidē.
 
Šogad dalību Best Internet apstiprinājuši tādi pieredzējuši interneta mārketinga profesionāļi kā Dmitrijs Šolomko (Dmitry Sholomko), Google reģionālais mārketinga vadītājs Ukrainā un Baltijas valstīs; Erki Izara (Erkki Izarra), Cannes Lions 2009 žūrijas loceklis un Somijas reklāmas aģentūras 358 līdzīpašnieks; Stefens Ehrhardts (Steffen Ehrhardt), Google Germany GmbH produktu speciālists un projektu vadītājs Centrālās un Austrumeiropas, Tuvo Austrumu un Āfrikas tirgos; Elors Pruvli (Elor Pruvli), Google AdWords izpilddirektors Eiropas, Tuvo Austrumu un Āfrikas tirgos.

Ar Latvijas uzņēmumu pārstāvju prezentācijām Best Internet dalībnieki tiks iepazīstināti pēc Pecha KUCHA metodes – katram runātājam tiek dotas 6 minūtes un 40 sekundes laika, kas ir pietiekami, lai izstāstītu 20 slaidos ietvertu informāciju un vienlaikus negarlaikotu klausītāju. Pēc šīs metodes savas prezentācijas vadīs AdNet, Cube Media, DDB Latvia, European Hit Radio, Inspired Communications, TNS Latvia un Tvnet.lv pārstāvji.

Kongresa Best Internet otrās dienas ietvaros ar interneta mārketinga kompānijas Progression atbalstu tiks organizēti praktiski semināri par interneta kampaņu analīzi un izvirzīto mērķu mērāmību, ROI (return on investment) instrumentu pielietošanu,  kā arī Google AdWords stratēģiju plānošanu un novērtēšanu.

„Nolēmām atbalstīt Best Internet, jo mūsu pieredze interneta mārketinga nozarē liecina, ka reklāmdevējam vienmēr būs nozīmīgas ne tikai oriģinālas idejas, bet, kas ir visbūtiskākais, iespējas adekvāti novērtēt un izmērīt stratēģiju un projektu atdevi, kā rezultātā zināt, vai biznesa mērķi ir sasniegti. Tādēļ arī izvēlējamies runāt par ekonomiskajos apstākļos īpaši būtisko – rezultātu izvērtēšanu,” stāsta interneta mārketinga kompānijas Progression direktors Andrejs Sergejevs.

Interneta mārketinga kongress Best Internet Rīgā norisināsies jau otro gadu pēc kārtas. Pērn tas pulcēja vairāk kā 200 praktizējošu mārketinga un reklāmas profesionāļu.

Šogad Best Internet atbalsta: Google, interneta mārketinga kompānija Progression, 7guru.lv, Adnet, Biznesa augstskola Turība, European Hit Radio, JCDecaux, Kapitāls, LETA, Draugiem.lv, Tvnet.lv, kā arī sabiedrisko attiecību aģentūra Che Digital.

Kompānija Best Marketing kopš 1997. gada organizē konferences un seminārus ar mērķi atspoguļot labāko efektīva mārketinga praksi. Best Marketing organizētās gadskārtējās konferences Password un WAZZAP katru gadu apmeklē aptuveni 600 mārketinga speciālistu visās Baltijas valstīs. Best Marketing pārstāvniecības darbojas arī Lietuvā, Igaunijā, Ukrainā, Polijā, Horvātijā, Čehijā un Ķīnā.

Preses relīzes iesniedzēja kontaktinformācija šobrīd nav pieejama.





Atslēgvārdi: Best Internet; Best Marketing;
Copyright © 2007-2018 PRCentrs.Lv