Vortāla darbība pārtraukta uz nenoteiktu laiku. Jaunas preses relīzes publicētas netiks.

Mediji, reklāma, mārketings

Internetā veiktajās vīrusa kampaņās piedalās 82,7% lietotāju

Publicēts 2009-08-05 13:32:59

Samazināt palielināt tekstu

82,7% aptaujāto vismaz vienu reizi ir pārsūtījuši kādu vīrusa mārketinga sūtījumu tālāk citam e-pasta adresātam, bet 17,3% to nekad nav darījuši, liecina interneta mārketinga izdevuma „The Onliner” sadarbībā ar mārketinga komunikāciju un sabiedrisko attiecību vortālu „7guru.lv” veiktā aptauja. Turklāt 52% respondentu atzīst, ka šādi sūtījumi vairumā gadījumu viņiem netraucē.

35,9% aptaujāto atzīst, ka saņemtajos un pārsūtītajos izklaidējoša satura e-pastos 50 un vairāk procentos gadījumu ir reklāma vai reklāmas elementi. 31,3% respondentu atzīst, ka šādos sūtījumos reklāmu vai tās elementus nav pamanījuši. Savukārt, 33,0% - konstatē, ka reklāma šādos sūtījumos ir mazāk kā puse gadījumu.

Interesanti, ka tikai 6,0% respondentu norāda, ka izklaidējoša satura e-pasta sūtījumi tiem „traucē vienmēr”, bet 36,0% respondentu atzīst, ka šādi e-pasta sūtījumi „dažkārt traucē”.

Ja Jūs saņemat e-pastā kādu interesantu sūtījumu (smieklīgu video, parodijas u.tml.), vai pārsūtāt to tālāk kādam citam e-pasta saņēmējam?
Nē, nekad | 17,3%
Jā, bet esmu to darījis tikai 1 – 2 reizes | 19,0%
Jā, dažreiz (retāk kā 1 reizi mēnesī) | 40,8%
Jā, regulāri (biežāk par 1 reizi mēnesī) | 22,9%

Vai esat pamanījuši starp šiem sūtījumiem arī reklāmu vai reklāmas elementus?
Nē | 31,1%
Jā, mazāk nekā 50% gadījumu | 33,0%
Jā, tie ir apmēram 50% gadījumu | 16,5%
Jā, tie ir vairāk nekā 50% gadījumu | 19,4%   
Avots: „The Onliner”, „7guru.lv”

„Pētījums ir tiešs apliecinājums tam, ka interneta lietotāji labprāt apzināti vai neapzināti kļūst par vīrusa mārketinga „ķēdes posmu”, saņemot e-pastā un pārsūtot aizraujošus materiālus. Turklāt pārsūta, neskatoties uz to, ka 69,9% respondentu šādos sūtījumos pamana reklāmas klātbūtni,” pētījuma rezultātus komentē „The Onliner” redaktors un interneta mārketinga kompānijas „Progression” direktors Andrejs Sergejevs.

„Vīrusa mārketings Latvijas interneta vidē šobrīd ir vairāk pārsūtīšanas, ne veidošanas stadijā. Ārzemēs veidotie video, audio un grafiskie sižeti nonāk pie mums bieži, bet ar Latvijā tapušiem izklaidējošiem sūtījumiem ir salīdzinoši vājāk – vien ik pa laikam uzrodas kāda Powerpoint prezentācija ar n-tajiem laimes likumiem vai rakstura īpašību testiem. Internets aizraujošiem un interesantiem sūtījumiem ir ļoti pateicīgs ar iespēju radošajiem prātiem izpaust sevi pilnībā, ko tradicionālajos plašsaziņas līdzekļos ne vienmēr var atļauties ierobežotas un nereti arī konservatīvās reklāmas vides dēļ,” norāda A. Sergejevs.

„The Onliner” ir specializēts interneta mārketinga izdevums, kurš sniedz kvalitatīvu un praktiski pielietojamu informāciju par interneta mārketingu. „The Onliner” ir pieejams vietnē www.theonliner.lv, kur var reģistrēties tā regulārai saņemšanai.

„The Onliner” izdevējs ir „Progression” – „Forticom Grupas” interneta mārketinga kompānija, kas uzņēmumiem Baltijā nodrošina efektīvu komunikāciju ar krievvalodīgo auditoriju, izmantojot „Forticom Grupas” vadošos lokālos sociālos tīklus Centrāleiropā, Austrumeiropā un Krievijā – „one.lv”, „odnoklassniki.ru”, „videogaga.lv”, „one.lt”, „videogaga.lt”, „nasza-klasa.pl”, kuros ir vairāk nekā 55 miljoni reģistrēto lietotāju.

Preses relīzes iesniedzēja kontaktinformācija šobrīd nav pieejama.





Atslēgvārdi: The Onliner; Progression; Interneta mārketings; 7guru;

Saistītās relīzes

Copyright © 2007-2018 PRCentrs.Lv