Vortāla darbība pārtraukta uz nenoteiktu laiku. Jaunas preses relīzes publicētas netiks.

Informācijas tehnoloģijas, internets un telekomunikācijas, TV

Jelgavnieki.lv: Kristians Rozenvalds atsakās no «Tele2»

Publicēts 2009-10-31 21:14:24

Samazināt palielināt tekstu

28.10.2009

Interneta portāls «Jelgavnieki.lv» ziņo, ka reaģējot uz «Tele2» meteorīta reklāmas akciju, izdevniecības «CorpMedia» un portāla un žurnāla «Jelgavnieki.lv» īpašnieks Kristians Rozenvalds ir atteicies no «Tele2» pakalpojumu izmantošanas privātajām vajadzībām un viņam piederošajos uzņēmumos.

«Šādu akciju rīkotājiem un pasūtītājiem ir jārēķinās, ka var būt ne tikai ieguvumi, tai skaitā publicitātes, bet arī finansiāli zaudējumi. Šis gadījums lai ir kā atgādinājums visu līmeņu vadītājiem, ka neveiksmīga un nepārdomāta komunikācija var radīt tiešus zaudējumus ne tikai uzņēmuma tēlam, bet arī tā biznesam,» skaidro Kristians Rozenvalds, piebilstot, ka viņu personiski «Tele2» nav aizskāris, pat vairāk uzjautrinājis, tomēr šī akcija un tai sekojošā muļķīgā taisnošanās ir degradējusi viņa uzticību šai kompānijai, taču uzticībai ir jo īpaši būtiska nozīme tad, ja ir jāizvēlas vienu no vairākiem konkurentiem, kuri sniedz līdzvērtīgu pakalpojumu.

«Kā vairāku augstskolu sabiedrisko attiecību pasniedzējs uzskatu, ka šāds «meteorīts» ir neloģiska rīcība reklamējot visiem zināmu un atpazīstamu uzņēmumu un tā pakalpojumus. Komunikācijai ir jābūt mērķtiecīgai. «Meteorīts», protams, ir ļoti radoša reklāmas aktivitāte, taču šāda uzņēmuma rīcība ir pašmērķīga un šādam uzņēmumam neadekvāta un rada ļoti nenopietnu un uzticību graujoši iespaidu,» uzskata Kristians Rozenvalds.

«Abstrahējoties no šī jautājuma emocionāli ētiskās puses, šāda akcija būtu pieļaujama reklāmas aktivitāte jauna uzņēmuma agresīvai ienākšanai tirgū. Tā ne reti dara jaunie portāli un interneta veikali, jo tie vēlas pievērst sev sabiedrības uzmanību un informētu par savu eksistenci. Atceramies, ka arī Zemene savulaik puskaila skraidīja pa futbola laukumu nevis tāpat vien, bet reklamējot BAD DOG,» zināja teikt Kristians Rozenvalds.

Kristians Rozenvalds uzskata, ka labā lieta ir tā, ka šis meteorīts ir sapurinājis sabiedrisko attiecību un reklāmas nozari, jo tagad esot acīmredzamāki šarlatāni un demagogi, un attiecīgi iespējamiem pasūtītājiem ir iespēja uz komunikācijas jautājumiem palūkoties no cita skatu punkta. «Latvijā joprojām pārāk dominē diskusiju nevis par to, kurp iet, bet gan par to, kā iet. Un arī reklāmā ir tas pats, jo vienmēr atmiņa paliekošāki ir tie, kas runā par formu un nevis par saturu,» uzskata Kristians Rozenvalds.

Minot iemeslus, kāpēc atteicies no «Tele2», Kristians Rozenvalds arī norāda, ka nevēlas, lai viņa maksātā nauda, lai arī cik tā būtu neliela, tiktu tērēta šādām akcijām un pēcāko zaudējumu segšanai. Tādēļ viņš labāk izvēlas maksāt citiem operatoram, kas atbalsta sporta un kultūras pasākumus, kuri nāciju vieno, nevis izsmej un šķeļ. «Tā jau arī ir sponsorēšanas būtība - solidarizēties ar klientiem viņu vēlmēs un prioritātēs. Diemžēl, meteorītu manipulācijas nav ne manas vēlmes, ne arī prioritātes,» stāsta Kristians Rozenvalds.

«Nav arī mazsvarīgi tas, ka šādu situāciju kultivēšana padara mūs par apsmieklu pašu un pasaules acīs. Jau līdz šim mēs izskatījāmies pasaules acīs nožēlojami - valsts, kas pati savi novedusi šādā stāvokli, valsts, kas vēlas aizņemties naudu, bet vienlaicīgi arī ziņo, ka nemaz nevēlas to atmaksāt, un tagad, kā punksts uz «i» ir šis meteortīts. Nav pasaulei pateikts kaut kas jauns par Latviju, gluži otrādi, ir pievērsta uzmanība arī līdzšinējām negācijām, un tagad par tām ir uzzinājuši arī tie, kas iepriekš to nebija pamanījuši. Šodien runāju ar dažiem uzņēmējiem, kuri eksportē preces no Latvijas - viņi domā par to, kā slēpt savas preces un pakalpojumu Latvijas izcelsmi. Vai nav briesmīgi?» savu nostāju pauž Kristians Rozenvalds.

Turpmāk Kristians Rozenvalds izmantos LMT pakalpojumus. «Jau vairākus gadus paralēli izmantoju gan LMT, gan arī «Tele2» pakalpojumus, turklāt biju viens no senākajiem klientiem - biju viņu klients vēl kopš «Baltkom» laikiem. Jau iepriekš biju aizdomājies, ka visu laiku staigāt ar diviem telefoniem ir neērti, taču nevarēju izvēlēties, kuru no tiem atstāt. «Tele2» gan lietoju daudz mazāk, jo pārējiem ģimenes locekļiem un darba kolēģiem pārsvarā bija LMT pieslēgums. Nu šī muļķīgā reklāmas akcija mani pamudināja atteikties no «Tele2». Tāpēc otrdien, būdams lielveikalā «Spice», iegriezos LMT veikalā, lai uzrakstītu iesniegumu par atteikšanos no «Tele2» par labu LMT,» skaidro Kristians Rozenvalds.

Kā norāda Kristians Rozenvalds, viņš nebūt neaicina cilvēkus sekot savai rīcībai, jo respektē savādāku viedokli. «Arī manu draugu lokā ir daudz tādu, kas šo «Tele2» akciju atbalsta. Pieļauju, ka būs arī tādi klienti, kas solidarizēsies ar «Tele2» un tamdēļ kļūs par viņu klientiem,» rezumē Kristians Rozenvalds.

Preses relīzes iesniedzēja kontaktinformācija šobrīd nav pieejama.





Atslēgvārdi: Jelgavnieki.lv; Tele2; CorpMedia;

Saistītās relīzes

Copyright © 2007-2017 PRCentrs.Lv