Vortāla darbība pārtraukta uz nenoteiktu laiku. Jaunas preses relīzes publicētas netiks.

Mediji, reklāma, mārketings

Jūnijā skatītākais raidījums – DE FACTO!

Publicēts 2009-07-09 14:11:53

Samazināt palielināt tekstu

Kā liecina mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS LATVIA apkopotie dati, laikposmā no 1. līdz 30. jūnijam par skatītāko pārraidi visu televīzijas kanālu konkurencē kļuvis LTV1 analītiskais raidījums "De facto"!

Raidījuma vidējā auditorija jūnijā bijuši 239 000 skatītāju jeb 26,4% no visiem Latvijas iedzīvotājiem, kas šajā brīdī skatījušies televīziju.

„Pašreizējā situācijā cilvēki vairāk nekā jebkad vēlas ne tikai uzzināt par procesiem valstī, bet saprast to nozīmi, aizkulises un to, ko mums visiem tas nozīmēs nākotnē. „De facto” komanda aizvadītajā sezonā ir daudz strādājusi, lai atbildētu uz šiem jautājumiem. Tāpēc mēs esam gandarīti, ka skatītāji to ir novērtējuši,” uzsver viena no raidījuma veidotājām – žurnāliste Ilze Nagla.

Prieku par LTV1 vadošā analītiskā raidījuma veiksmi pauž arī LTV1 direktore Baiba Šmite: „Novērtējot kolēģu veikumu, pārņem lepnums, ka Latvijai izšķirošajos brīžos tieši sabiedriskā televīzija pelna tik lielu tautas uzticību. Tas nozīmē, ka sabiedrība ir gatava aktīvi analizēt notiekošo un svarīgāku par patveršanos izklaides pasaulē uzskata kritisku skatu uz apkārt notiekošajiem procesiem.”
 
Latvijas televīziju TOP 50 saraksta pirmajā desmitniekā iekļuvis arī Jāņa Dombura vadītais raidījums „Kas notiek Latvijā?”. To vidēji vērojuši 188 000 skatītāju, kas vecāki par 4 gadiem jeb 23,1% Latvijas iedzīvotāju, kas konkrētajā brīdī skatījušies TV.

Tādējādi Latvijas Televīzija jūtas gandarīta, ka atkal ieņem līdera pozīciju analītisko raidījumu jomā, augstā kvalitātē atspoguļojot dažādus sabiedrībai nozīmīgos notikumus.

Preses relīzes iesniedzēja kontaktinformācija šobrīd nav pieejama.





Atslēgvārdi: LTV;

Saistītās relīzes

Copyright © 2007-2019 PRCentrs.Lv