Vortāla darbība pārtraukta uz nenoteiktu laiku. Jaunas preses relīzes publicētas netiks.

Māksla, kultūra, literatūra, izstādes un izklaide

Labdarības kampaņas ietvaros tiek atklāta Māra Kiseļova fotoizstāde „Taureņa Efekts”

Publicēts 2009-11-09 14:12:52

Samazināt palielināt tekstu

04.11.2009

Fotogrāfs Māris Kiseļovs (www.marimoart.lv) ir pabeidzis darbu pie labdarības fotoalbuma „Taureņa Efekts” izveides, un atklāj tāda paša nosaukuma personālizstādi t/c „Mols”. Fotogrāfijas, kas pārstāvētas ekspozīcijā un fotoalbumā, ir uzņemtas labdarības koncerttūres laikā pa bērnu namiem kampaņas „Taureņa Efekts” ietvaros. Izstādes apmeklējums būs pieejams bez maksas t/c „Mols” no 2009. gada 9. līdz 22. novembrim.

Sešu mēnešu garumā fotogrāfs Māris Kiseļovs strādāja pie fotoizstādes un fotoalbuma izveides no bērnu namu audzēkņu portretiem. Sadarbībā ar iluzionistiem Jeļenu un Genādiju Paļčevskiem fotogrāfs apmeklēja Latvijas bērnu namus.

„Fotoalbumā jūs neieraudzīsiet ierasto, stereotipiem bagāto aizmirsto un aizvainoto bērnu namu audzēkņu dzīves atspoguļojumu. Tā vietā jūs ieraudzīsiet interesantus, optimistiskus un talantīgus cilvēkus. Pie katras fotogrāfijas atrodami fakti, kas saistīti ar Latvijas bāreņu dzīvi. Dzīvespriecīgo seju un neiepriecinošo tendenču kontrasts atstāj iespaidu. Galvenais resurss, kas pietrūkst bērnu namu audzēkņiem, ir saskarsme ar „ārējo pasauli”, uzmanība un rūpes. Mana albuma un fotoizstādes galvenā ideja ir šāda – ikkatrs no mums ir atbildīgs par to, kādi izaugs šie bērni. Es aicinu visus kaut vai pa retam apmeklēt bērnu namus un dalīties ar to audzēkņiem savā dzīves un profesionālajā pieredzē,” – saka Māris Kiseļovs. Fotogrāfijas un iespaidi no koncertiem, kā arī fotoalbums „Taureņa Efekts” elektroniskā formātā pieejams arī autora blogā – http://blog.marimoart.lv/.

Labdarības albumu saņems tie, kuri jau atbalstīja kampaņu „Taureņa Efekts”, kā arī tie, kas piedalījās „Pieredzes dienas” - pasākumi, kad cilvēki ar dažādām aizraušanām, profesijām un likteņa stāstiem aizbrauc uz bērnu namiem, lai dalītos ar to audzēkņiem savā pieredzē. Turklāt cilvēki, kas organizēs „Pieredzes dienas” jebkurā bērnu namā un atsūtīs to īsu aprakstu un fotogrāfijas uz [email protected], pateicībā par to no kampaņas „Taureņa Efekts” organizatoriem saņems fotoalbumu ar tā autora autogrāfu. Visi interesenti var arī pieteikties tuvākām „Pieredzes dienām” lapā www.lipc.lv sadaļā “PieredzesDienas”.

Par kampaņu «Taureņa Efekts»
Vislatvijas labdarības kampaņa „Taureņa Efekts” sākās 2009. gada aprīļa sākumā. Kampaņas mērķis: palīdzēt bērnu namu audzēkņiem adaptēties sabiedrībā pēc audzināšanas iestādes beigšanas. Kampaņas ietvaros notiek iluzionistu Jeļenas un Genādija Paļčevsku bezmaksas koncerti. Mākslinieki turpinās rādīt savus priekšnesumus bērnu namos, kuros viņi vēl nav bijuši. Tiek rīkotas arī „Pieredzes dienas”, kuras organizē Latvijas Interneta pētniecības centrs (www.lipc.lv). Akcijas blogā efekts.blogspot.com ikkatrs var atrast bērnu namu materiālo vajadzību sarakstu, kurš tika noskaidrots ar aptaujas palīdzību, kuru veica PR-aģentūra A.W.Olsen & Partners. Pateicoties šādas informācijas pieejamībai labdariem ir iespēja palīdzēt bērnu namu audzēkņiem tieši ar to, kas viņiem visvairāk ir nepieciešams. Dāvanas bērnu namiem bez maksas piegādā kurjera pasts DPD.

Akcijas «Taureņa Efekts» filozofija
Amerikāņu meteorologs un matemātiķis Edvards Lorencs izvirzīja Haosa teoriju, ietverot tajā koncepciju „Taureņa efekts”, aprakstot, kā pat niecīgākās izmaiņas sistēmā var izraisīt milzīgas pārmaiņas kādā citā vietā. Šī ideja mūs iedvesmoja realizēt projektu, kura mērķis ir akcentēt, ka katrs Latvijas iedzīvotājs var līdzdarboties bērnu namu darbībā. Ieguldot pat niecīgākos resursus, mēs varam sasniegt varenus mērķus, tādēļ mēs esam pārliecināti, ka lielās lietas slēpjas mazajās. Projekta filozofija paredz, ka katrs var pievienoties tai jebkurā brīdī!

Paldies par palīdzību: Latvijas Televīzija, izdevniecības nams Petits, Nacionālā ziņu aģentūra LETA, tirdzniecības centrs Mols, TOP radio, labdarības fonds Spārni, kurjera pasts DPD, European Hit Radio, Radio Skonto, Latvijas interneta pētniecības centrs (LIPC), Star Concert, Delfi.lv, Preses Nams, One.lv, Kleoo.lv, radošā grupa MARIMOart.
Pateicamies par atbalstu: Kultūras ministrija, Bērnu, ģimenes un sabiedrības integrācijas lietu ministrija.

Preses relīzes iesniedzēja kontaktinformācija šobrīd nav pieejama.





Atslēgvārdi: Labdarība; Taureņa efekts;

Saistītās relīzes

Copyright © 2007-2020 PRCentrs.Lv