Vortāla darbība pārtraukta uz nenoteiktu laiku. Jaunas preses relīzes publicētas netiks.

Auto un transports

Latvijā pārdošanā ir jaunais Citroen C5

Publicēts 2008-05-16 11:25:57

Samazināt palielināt tekstu

No 2008.gada 19.maija Citroen importētājs un dīleris Latvijā SIA VEHO uzsāks jaunā vidējās, augstākās klases modeļa pārdošanu Latvijā. Citroen C5 modelis būs pieejams pie visiem Citroen pārstāvjiem Latvijā gan sedana, gan Tourer (universāla) virsbūves versijās. Tikko kā notikušajās EuroNCAP drošības pārbaudēs jaunais modelis ir uzrādījis izcilu sniegumu, iegūstot maksimālo iespējamo rezultātu - 5 zvaigznes no piecām. Citroen C5 cena ir sākot no LVL 13 845, ieskaitot visus nodokļus un nodevas.

Citroen C5 ir automašīna tiem cilvēkiem, kuri ir vienlīdz prasīgi gan pret izsmalcinātu stilu, augstām tehnoloģijām un savu drošību. Citroen C5 pārliecinoši demonstrē un pamatoti attaisno ambīcijas, kuras Citroen ir ielicis šī modeļa dizainā, tehnoloģiskajos risinājumos un drošības sistēmās. Rezultāts ir jauns izaicinājums vidējās un augstākās klases spēkratu segmentā un vienlaikus patīkams pārsteigums klientiem, kuriem ir augstas prasības pēc veiktspējas, dinamikas, braukšanas komforta un drošības.

Citroen C5 ir pieejams ar trim dažādiem benzīna dzinējiem, kuru jauda ir no 125 Zs līdz 215 Zs, un četriem jaunākās paaudzes dīzeļdzinējiem ar jaudu no 110 Zs līdz 208 Zs. Tāpat jaunais modelis pieejams gan ar manuālo, gan automātiskajām pārnesumu kārbām. Vairāki no dzinējiem saņēmuši Airdream eco zīmi, kuru piešķir automobiļiem par savā tirgus segmentā labākajiem rādītājiem vides aizsardzībā.

Citroen C5 tehniskā platforma dod iespēju izvēlēties un izmantot gan vēsturiski pārbaudīto un izslavēto hidropneimatisko balstiekārtu tās jaunākajā versijā - Hydractive III +, gan parasto, konvencionālo balstiekārtu. Šāda izvēles iespēja ir nebijis notikums gan Citroen modeļu politikā, gan šajā automašīnu klasē vispār.

Citroen C5 aprīkojumā iekļauti jaunākie pasaules autoindustrijā pieejamie risinājumi, piemēram, brīdinājuma sistēma par izbraukšanu no joslas, automātiskā elektriskā stāvbremze, riepu spiediena monitorēšanas sistēma u.c. Citroen C5 izcilību EuroNCAP drošības izmēģinājumos pierāda 9 pieejamie gaisa drošības spilveni.

Šogad februārī jaunais Citroën C5 EuroNCAP drošības pārbaudēs uzrādīja izcilus rezultātus, iegūstot visaugstāko novērtējumu - 5 zvaigznes no 5 iespējamajām par izcilu pieaugušo pasažieru aizsardzību.

Lai iepazītos ar jauno Citroen C5, ejiet un apmeklējiet 7 Citroen dīlerus Latvijā, sākot no šī gada 19.maija:
• VEHO, K.Ulmaņa gatvē 90, Rīga;
• VEHO KRASTA, Grēdu iela 4a, Rīga;
• AUTO HALLE, Krasta iela 105, korp.2, Rīga;
• DOMENIKSS VENTSPILS, Kaiju iela 2, Ventspils;
• REZERVE, Ēdoles iela 54, Kuldīga;
• AUTOGARS, Saulrītu iela 9, Cēsis;
• CN MOTOR, Krāslavas iela 5, Naujienas pag., Daugavpils;


CITROEN C5 TEHNISKAIS RAKSTUROJUMS

Vēl nepieredzētas kvalitātes prasības un pārbaudes

Lai nodrošinātu Citroen C5 projekta panākumus, jaunā C5 izstrādes komandai bija izvirzīti revolucionāri mērķi attiecībā uz spēkrata kvalitāti.

Līdz automobiļa laišanai tirdzniecībā vairāk nekā 250 automobiļu bija izmantoti kā izmēģinājuma paraugi Francijā un Vācijā, lai veiktu izmēģinājumus reālos ikdienas apstākļos. Ar šiem automobiļiem tika nobraukti vairāk nekā trīs miljoni kilometru, lai noteiktu pat vismazākās nepilnības.

Šī fāze bija noslēgums daudzpusīgām braukšanas un izturības pārbaudēm, kas veiktas privātās testu trasēs visdažādākajos ekstremālajos apstākļos. Veicot šīs pārbaudes, kopā tiks nobraukti vairāk nekā pieci miljoni kilometru.

Būdams 4779 mm garš, jaunais C5 modelis ir plašāks nekā tā priekšgājējs, jo jaunajam spēkratam riteņu bāze ir pagarināta par 65 mm. Tā ir vienāda abiem jaunā C5 virsbūves tipiem, skaitliski apliecinot Tourer (universāla) dinamisko raksturu un sedana plašo salonu.

Citroen C5 izmanto augstākās klases modeļa – Citroen C6 ritošo daļu. Jaunais C5 piedāvā divu veidu balstiekārtas - pirmo reizi šajā automobiļu tirgus segmentā. Pircēji var izvēlēties Hydractive III + hidropneipatisko un konvencionālo balstiekārtu.

Tourer (universāļa) versija saglabā īpaši dinamisko dizainu, piedāvājot ideālu alternatīvu tiem, kam nepieciešama paplašināta un ērti izmantojama bagāžas telpa. Rezultātā (Tourer) bagāžas nodalījuma tilpums sasniedz 533 litrus saskaņā ar VDA standartiem, panākot segmentā labākos rādītājus. Pie salocīta aizmugurējā sēdekļa universāla bagāžnieka tilpums ir 1490 litri.


Plašs benzīna, dīzeļdzinēju un transmisiju klāsts

Jaunais C5 ir pieejams ar plašu klāstu benzīna un dīzeļdzinēju, kuri nodrošina teicamus veiktspējas un braukšanas komforta rādītājus, ieskaitot akustisko. Dzinēji ir pieejami ar manuālo vai automātisko pārnesumkārbu.

Divi no motoriem ir ieguvuši Citroën Airdream eco zīmi, kuru piešķir automobiļiem par savā tirgus segmentā labākajiem rādītājiem vides aizsardzībā.

• Jaunā C5 bāzes benzīna dzinējs ir 1,8 16 vārstu litru motors, kas attīsta 92 kW (125 zs) jaudu 170 Nm pie 3750 apgr./min griezes momentu. Šis dzinējs ir savietojams ar piecu pārnesumu manuālo pārnesumkārbu.

• Tālāk seko 2 litru 16 vārstu dzinējs, kura maksimālā jauda ir 103 kW (143 zs), un maksimālais griezes moments ir 200 Nm pie 4000 apgr./min. Šim dzinējam ir pastāvīgās vārstu fāzu regulēšanas sistēma (VVT – variable valve timing, angļu val.), kas uzlabo degkameru piepildīšanu visos apgriezienu diapazonos. Dzinējs ir pieejams ar piecu pārnesumu manuālo pārnesumkārbu vai četrpakāpju automātisko pārnesumkārbu.

• Benzīna motoru virsotnē atrodas 3 litru V – veida sešcilindru motors, kurš attīsta 155 kW (215 Zs) jaudu pie 6000 apgr./min un 290 Nm griezes momentu pie 3750 apgr./min. Dzinēja izplūdes sistēmai ir duālā režīma aktīvais trokšņa slāpētājs. Virzot izplūdes gāzes caur slāpētāju, atkarībā no braukšanas apstākļiem sistēma uzlabo dzinēja akustiku normālos apstākļos un veiktspēju paaugstinātas slodzes apstākļos. Dzinējs ir savietots ar sešu pārnesumu automātisko pārnesumkārbu.

Citroen C5 ir pieejams ar četriem HDi (kvēpu jeb sīko daļiņu filtru) tehnoloģijas dīzeļdzinējiem:

• 1,6 litru HDi 110 DPFS ar 80 kW jeb 110 Zs jaudu un 240 Nm griezes momentu. Griezes momentu var palielināt līdz 260 Nm ar, uz brīdi palielinot spiedienu turbīnā. HDi 110 DPFS dzinējs ir savietojams ar piecu pārnesumu manuālo pārnesumkārbu. Šim dzinējam ir piešķirta Airdream eco zīme.

• 2,0 litru HDi 138 DPFS motors ar 100 kW jeb 138 Zs jaudu un 320 Nm griezes momentu. Overboost funkcija ļauj palielināt griezes momentu līdz 340 Nm. Dzinējs ir pieejams ar sešu pārnesumu manuālo pārnesumkārbu vai sešu pārnesumu automātisko pārnesumkārbu. Arī šim dzinējam ir piešķirta Airdream eco zīme.

• 2,2 litru HDi 173 DPFS motors ar 125 kW jeb 173 Zs jaudu un maksimālo griezes momentu - 370 Nm no 1500 apgr./min. Dzinējs ir savietojams ar sešu pārnesumu automātisko pārnesumkārbu.

• Dīzeļdzinēju paleti noslēdz 2,7 litru V – veida sešcilindru motors - V6 HDi 208 DPFS ar 150 kW jeb 208 Zs jaudu un 440 Nm griezes momentu pie 1900 apgr./min. Dzinējs apvieno vienmērīgu, pakāpenisku jaudu ar izcilu braukšanas komfortu. Dzinējs ir savietojams ar sešu pārnesumu automātisko pārnesumkārbu.


Novatorisku risinājumu un droša aprīkojuma klāsts

Citroen C5 ir aprīkots ar virkni jaunu un noderīgu sistēmu, kuru mērķis ir atvieglot braucējiem pārvietošanos un nodrošināt paaugstinātu fizisko un emocionālo komfortu automašīnā. Piemēram:

• Brīdinājuma sistēma par izbraukšanu no joslas (LDWS). Jaunā C5 aprīkojumā ietilpstošais LDWS ir viena no pirmajām sistēmām, kas paredzēta cīņai ar nogurumu pie stūres. Šī braukšanas palīgierīce reģistrē nejaušu izbraukšanu no joslas (joslas līnijas šķērsošanu) ar izslēgtiem indikatoriem uz lielceļiem vai šosejām, ja ātrums ir virs 80 km/h. Vibrējošs mehānisms, kas uzstādīts automašīnas sēdeklī, tiek aktivizēts tajā pusē, uz kuru novirzās automobilis, lai brīdinātu vadītāju.

• Automātiskā elektriskā stāvbremze. Stāvbremze tiek automātiski aktivizēta, kad dzinējs izslēgts, un tiek automātiski atslēgta, kad vadītājs veic automobiļa iedarbināšanu. Elektriskās stāvbremzes funkcija paredz arī hill-start palīgu, kas pieejams ar visām pārnesumkārbām. Uz nogāzēm, kas stāvākas par 3 %, šī sistēma notur automobili uz vietas divas sekundes, pirms tas tiek iedarbināts.

• Priekšējais un aizmugurējais automobiļa novietošanas palīgs un novietošanas attāluma sensors.

• Bluetooth brīvroku tālruņa sistēma

• Vienlaikus mierīgs, izsmalcināts mākslīgais apgaismojums ir uzstādīts tā, lai radītu unikālu atmosfēru gan dienā, gan naktī. Papildu gaismas ķermeņi ir izvietoti visā automobilī, lai radītu maigu un pieklusinātu atmosfēru un uzsver emocionālā un fiziskā komforta klātbūtni Citroen C5.

• Deviņi drošības spilveni. Jaunais C5 nosaka augstus pasīvās aizsardzības standartus ar standarta aprīkojumā ietilpstošiem septiņiem drošības spilveniem. Vēl divi sānu drošības spilveni ir pieejami papildu aprīkojumā.

• Riepu spiediena monitors.

• Duālie gāzu izlādes (ksenona) priekšējie lukturi ar maināmu staru kūļa virzienu.

Iepazīstiet sīkāk Citroen C5 www.citroen.lv

Preses relīzes iesniedzēja kontaktinformācija šobrīd nav pieejama.





Atslēgvārdi: VEHO, Sia;

Saistītās relīzes

Copyright © 2007-2017 PRCentrs.Lv