Vortāla darbība pārtraukta uz nenoteiktu laiku. Jaunas preses relīzes publicētas netiks.

Alkohols un tabaka

Latvijā turpmāk populārāko viskija marku izplatīs tikai „Tridens Latvia”

Publicēts 2009-04-10 16:58:48

Samazināt palielināt tekstu

Kopš 2009. gada 1. aprīļa, paplašinot savu sadarbību ar tādu pasaules koncernu, kā CL World brands, SIA „Tridens Latvia” kļūst par vairāku pasaules mēroga zīmolu oficiālo izplatītāju un vienīgo skotu viskija „Scottish Leader” pārstāvi Latvijā.

„SIA „Tridens Latvia” aktīvu tirdzniecības darbību Latvijas tirgū uzsāka 2008. gada janvārī. Uzņēmuma dibinātājs ir Igaunijas kompānija AS „Tridens”, kas jau 20 gadus ieņem līdera pozīcijas vietējā tirgū, pārstāvot tādus arī Latvijā atzītus zīmolus, kā Campari,  Remy Martin, Courvoisier, Bols, Cointreau, Jagermeister, Sauza, Jim Beam, Ryssky Standart. 2007. gadā AS „Tridens” uzsāka savas darbības paplašināšanu starptautiskā mērogā, dibinot meitas uzņēmumus Lietuvā un Latvijā,” norāda Marina Černova, SIA „Tridens Latvia” valdes priekšsēdētāja.

Līdzās tādiem zīmoliem kā rums Angostura, biteri Angostura, konjaki HINE un Monnet „Tridens Latvia” turpmāk izplatīs arī Baltijas valstīs populārāko un iecienītāko skotu viskiju „Scottish Leader”, tādā veidā kļūstot par vienīgo šīs markas izplatītāju Latvijā. „Gadu gaitā viskijs „Scottish Leader” ir kļuvis par vienu no atzītākajiem un populārākajiem zīmoliem visā pasaulē. Tas tiek gatavots „Deanston Distillery” spirta rūpnīcā, kas pieder uzņēmumam „Burn Stewart Distillers”, kas ir viens no ietekmīgākajiem skotu viskija un citu stipro alkoholisko dzērienu ražotājiem,” informēja Jans MakMillans (Ian MacMillan), izcils kupažēšanas meistars no Skotijas ar vairāk nekā 30 gadu profesionālo pieredzi, kurš 9.aprīlī bija ieradies Latvijā.

Viesojoties Latvijā, Jans MakMillans dalījās savās izcilajās skotu viskija pazinēja zināšanās par laba viskija baudīšanu: „Iegādājoties viskiju, pievērsiet uzmanību tā krāsai, smaržai un garšai. Katrai viskija markai tā ir unikāla un pirms viskija iegādes būtu svarīgi iepazīties ar ražotāja sniegto informāciju par konkrētā produkta īpašībām, jo viskija kvalitāti ietekmē gan tā vecums, gan reģions, kur tas tiek darīts. Baudot viskiju svarīgi ne vien izbaudīt visu garšas buķeti, bet novērtēt arī pēcgaršu, jo klasiskajiem viskijiem tai būtu jābūt ilgstošai. Lai pilnvērtīgāk izjusti šo dzērienu, nelieciet glāzē ledus gabaliņus!”

SIA „Tridens Latvia” pamatdarbība ir saistīta ar pasaulē un Latvijā labi pazīstamu premiālo alkoholisko dzērienu importēšanu un to izplatīšanu Latvijas teritorijā. Kompānijas produktu portfeli veido tādas alkoholisko dzērienu kategorijas, kā viskiji, konjaki, degvīni, liķieri, biteri, vīni, alus, sidri un bezalkoholiskie dzērieni, pārstāvot tādus zīmolus, kā - biteru Campari, viskiju Scottish Leader, konjakus HINE un Monnet, degvīnu Myagkov, liķieri Dooleys, vīnus – Massandra, Mondoro Asti, Pfaffenheim, Odessa un citus. 

„CL World Brand” ir globāla mēroga koncerns, kas apvieno vairākus visā pasaulē plaši pazīstamu un atzītu alkoholisko dzērienu zīmolu ražotājus un izplatītājus. „Tridens Latvia” sadarbība ar šo koncernu ļauj piedāvāt Latvijas patērētājam vairākus premiālās klases alkoholiskos dzērienus.

Preses relīzes iesniedzēja kontaktinformācija šobrīd nav pieejama.





Atslēgvārdi: CL World Brand; Tridens Latvia, SIA;
Copyright © 2007-2018 PRCentrs.Lv