Vortāla darbība pārtraukta uz nenoteiktu laiku. Jaunas preses relīzes publicētas netiks.

Mediji, reklāma, mārketings

“Mīlestību un lielpilsētu” RENTV Baltija kanālā noskatījies rekordliels skatītāju skaits

Publicēts 2009-10-13 12:55:13

Samazināt palielināt tekstu

09.10.2009

RENTV Baltija kanālā 4. oktobrī demonstrētās romantiskās komēdijas „Mīlestība un lielpilsēta” televīzijas pirmizrāde saskaņā ar mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia datiem pulcējusi pie TV ekrāniem šajā gadā rekordlielu šī kanāla skatītāju skaitu – vairāk nekā 85 tūkstošus cilvēku.

Mediju holdinga „Baltic Media Alliance” Mārketinga komunikāciju departamenta vadītāja Kristīna Rossmane: „RENTV Baltija kanālam šī ir viena no nozīmīgākajām rudens sezonas pirmizrādēm, kurai gatavojamies īpaši rūpīgi. Darba rezultāts ir attaisnojis cerības – filmu noskatījās rekordliels skatītāju loks – tas pārspēja pat iepriekšējās Jaungada nakts programmas skatītāju skaitu! Turklāt zīmīgi, ka tā izraisīja interesi gan sieviešu auditorijā (kas šim žanram ir tradicionāli), gan arī starp vīriešiem: starp filmas piekritējiem bija 56% sieviešu un 44% vīriešu”.

TNS Latvia veiktais apsekojums liecina, ka filmai priekšroku deva jaunāka, sociāli aktīvāka auditorija – 70% skatītāju bija vecumā no 35 līdz 49 gadiem.

„Mīlestība un lielpilsēta” uzņemšana, ieskaņošana un montāža risinājās ASV, Ņujorkā. Lomas filmā atveido Krievijā populāras kino un estrādes zvaigznes – Aleksejs Čadovs, Vera Brežņeva, Filips Kirkorovs, Villi Hāpasalo un citi. Filmas kino pirmizrāde notika šī gada 5. martā kā dāvana visām sievietēm Starptautiskajā Sieviešu dienā.

Filmas reklāmas kampaņas ietvaros dienu pirms tās TV pirmizrādes RENTV Baltija Rīgas naktsklubā Godvil organizēja romantiskā noskaņā ieturētu saviesīgu vakaru „Mīlestība un lielpilsēta”, kuru apmeklēja vairāk ap 1500 cilvēku. Par izklaidējošās programmas naglu kļuva pārsteidzošs un negaidīts sirds un rokas piedāvājums savai mīļotajai meitenei Jekaterinai, kuru no kluba skatuves izteica Dmitrijs Baranskis (22). RENTV Baltija topošajai jaunajai ģimenei sarūpēja jauku dāvanu – atpūtu divatā Jūrmalas SPA.

RENTV Baltija kanāla auditorijai raksturīga stabilas izaugsmes tendence. Salīdzinot ar 2008. gada septembri, šī gada septembrī tā kopējās auditorijas (reach) daudzums visā apsekojamajā skatītāju auditorijā pieaudzis par 4%, bet latviešu skatītāju auditorijā – par 13%.

Mediju holdings “Baltic Media Alliance” RENTV kanāla Baltijas versijas raidīšanu sāka 2005. gada septembrī. Kanāls ir orientēts uz 15 līdz 49 gadus vecu cilvēku auditoriju ar aktīvu dzīves veidu un pozitīvu pasaules uztveri.

Preses relīzes iesniedzēja kontaktinformācija šobrīd nav pieejama.





Atslēgvārdi: Baltic Media Alliance;

Saistītās relīzes

Copyright © 2007-2018 PRCentrs.Lv