Vortāla darbība pārtraukta uz nenoteiktu laiku. Jaunas preses relīzes publicētas netiks.

Mediji, reklāma, mārketings

„MK-Latvija” pakāpusies uz otro vietu starp krievvalodīgajām iknedēļas avīzēm

Publicēts 2009-08-24 13:41:00

Samazināt palielināt tekstu

20.08.2009

Iknedēļas laikraksts „MK-Latvija”, kurš ietilpst mediju holdingā „Baltic Media Alliance”, pakāpies uz otro vietu pēc vidējās auditorijas rādītāja krievvalodīgo iknedēļas izdevumu vidū.

Saskaņā ar mediju pētījumu aģentūras „TNS Latvija” datiem, vidējais lasītāju skaits vecuma grupā no 15 līdz 74 gadiem vasaras periodā vienam „MK-Latvija” numuram sasniedz 132 000 lasītāju. 

 „MK-Latvija” galvenā redaktore Jūlija Sokolova: „Mēs esam vienīgais izdevums savā nišā, kas palielinājis vidējās auditorijas (cover) rādītāju salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu un arī vienīgais šajā grupā, kuram 2009. gadā pieaug lasītāju skaits. Mūsu panākumu būtiskākie faktori: saturiskās kvalitātes kāpinājums, veiksmīga promo-kampaņa, jaunu autoru piesaiste, mērķtiecīgāka laikraksta koncepcijas orientācija uz savu lasītāju. 

 Laikrakstu raksturo stabilas un dinamiskas izaugsmes tendence visos trīs 2009. gada ceturkšņos. Redakcijas plānos ir ieņemt stabilu pirmo vietu savā grupā rudens sezonas noslēgumā.

 Visu Latvijas iknedēļas laikrakstu TOP18 (avīzes latviešu un krievu valodā) „MK-Latvija” šobrīd ieņem ceturto vietu pēc „TV teļevizionnaja programma”, „Tjleprogramma s djadei Mišei” un „Subbota” pēc laikraksta viena numura vidējo lasītāju skaita.

 Iknedēļas avīze „MK-Latvija” iznāk kopš 2003. gada. Tas ir informatīvs un izklaidējošs izdevums visai ģimenei. Laikraksta mērķauditorija ir vīrieši un sievietes vecumā no 20 līdz 50 gadiem.

Preses relīzes iesniedzēja kontaktinformācija šobrīd nav pieejama.





Atslēgvārdi: MK-Latvija; Baltic Media Alliance;

Saistītās relīzes

Copyright © 2007-2018 PRCentrs.Lv