Vortāla darbība pārtraukta uz nenoteiktu laiku. Jaunas preses relīzes publicētas netiks.

Sabiedrība un ģimene

No 14. līdz 27.decembrim kino Coca Cola Plaza reklāmas laikā rādīs Transparency International sagatavoto pretkorupcijas sociālās reklāmas klipu "Mags"

Publicēts 2007-12-16 20:04:29

Samazināt palielināt tekstu

13.12.2007

Ar rītdienu divu nedēļu garumā kinoteātrī Coca Cola Plaza tiks demonstrēts globālās pretkorupcijas organizācijas Transparency International un tās Latvijas nodaļas – Sabiedrības par atklātību DELNA - sagatavotais sociālās reklāmas klips "Mags", kas ir veltīts 2007.gada ANO Pretkorupcijas dienai. Klipu demonstrēs 35 pasaules valstu televīzijas un kinoteātri.

Reklāmas klipa mērķis ir pievērst uzmanību korupcijas motīviem. Klips apspēlē burvju mākslinieka triku ar naudas zīmi. Skatītāja magam aizdotā nauda tiek veikli nobēdzināta. Triks tiek atkārtoti demonstrēts palēninātā tempā, atklājot iepriekš slēpto acu apmānu. Noslēgumā aizkadra balss atklāj asociatīvo intrigu ar apgalvojumu "Korupciju slēpj tie, kam tā ir izdevīga."

Klipa nozīmi komentē Delnas priekšsēdētājs Roberts Putnis: "Klips ir ļoti trāpīgs Latvijas situācijai, kur sabiedrība ir pieņēmusi korupciju kā ikdienu un pašsaprotamību. Klips atgādina, ka korupcijas ikdienišķums ir noteiktu kriminālu interešu noteikts, veidots un uzturēts mīts."

Delna pateicas sadarbības partneriem kino Coca Cola Plaza, aģentūrām AD Media, Pirmā līnija un Inorek & Grey.

Klipu visā pasaulē izplata Transparency International, tas ir pieejams lejuplādēšanai un brīvai izplatīšanai www.delna.lv

Preses relīzes iesniedzēja kontaktinformācija šobrīd nav pieejama.





Atslēgvārdi: Delna; Roberts Putnis;

Saistītās relīzes

Copyright © 2007-2019 PRCentrs.Lv