Vortāla darbība pārtraukta uz nenoteiktu laiku. Jaunas preses relīzes publicētas netiks.

Mediji, reklāma, mārketings

NRTP lems par pārejas perioda noteikšanu – reklāmas un sponsorēšanas noteikumu piemērošanā

Publicēts 2008-04-02 22:35:24

Samazināt palielināt tekstu

Nacionālā Radio un televīzijas padome (NRTP) 3. aprīļa sēdē lems par pārejas perioda noteikšanu raidorganizācijām par reklāmas un sponsorēšanas noteikumu piemērošanu.

Iepriekš jau tika ziņots, ka NRTP 2008. gada 26. marta sēdē pieņēma lēmumu Nr. 32 par Radio un televīzijas likumā noteikto reklāmas un sponsorēšanas noteikumu piemērošanu raidorganizācijām. Pieņemtais lēmums detalizēti izskaidro Radio un televīzijas likumā noteiktās reklāmas un sponsorēšanas definīcijas un šo terminu atšķirības, veidojot raidījumus un programmas. Sniedzot skaidrojumu par likumā noteikto reklāmas un sponsorēšanas noteikumu piemērošanu raidorganizācijām.

Padome un tās locekļi sēdes laikā izskatīs vēl šādus jautājumus – SIA "Novoe Radio", SIA "Baltijas Satelīta kanāli" un SIA "Radio Daugavai" iesnieguma izskatīšana par raidorganizāciju saslēgšanu tīklā, N. Bisenieka iesniegumu par konkursa izsludināšanu radio apraidei Cēsīs un citus darbā kartībā ietvertos punktus.

3. aprīļa sēdes darba kārtība pilnā apjomā ir apskatāma un pieejama NRTP mājas lapā www.nrtp.lv

Preses relīzes iesniedzēja kontaktinformācija šobrīd nav pieejama.





Atslēgvārdi: NRTP;

Saistītās relīzes

Copyright © 2007-2019 PRCentrs.Lv