Vortāla darbība pārtraukta uz nenoteiktu laiku. Jaunas preses relīzes publicētas netiks.

Mediji, reklāma, mārketings

Pirmais Baltijas muzikālais kanāls (1BM) ar jaunu noformējumu iezīmē darbības piekto gadadienu

Publicēts 2009-08-24 13:43:41

Samazināt palielināt tekstu

20.08.2009

Kopš šodienas, 20. augusta, diennakts interaktīvais muzikālais kanāls 1BM, kurš ietilpst mediju koncernā Baltic Media Alliance (BMA), pilnībā mainījis noformējumu.

Telekanāla ētera noformējuma un grafiskā dizaina maiņa īstenota sakarā ar tā darbības piekto gadadienu. Jauninājumi ieviesti ētera noformējumā, visos kanāla džinglos un visos logotipa variantos.

BMA mārketinga direktore Kristīna Rossmane: „Mūsdienīgi pievilcīgs dizains ir lieliska dāvana gan pašam kanālam, gan tā skatītajiem, kuru loks būtiski palielinās. Ja vēl pērnā gada vasarā kanāls bija populārāks Latvijas cittautiešu vidū, tad šī gada jūlijā saskaņā ar mediju tirgus pētījumu aģentūras TNS Latvia datiem 1BM latviešu skatītāju daļa veido 64%. Kopš šī pavasara 1BM ir redzams arī Baltkrievijā, Ukrainā, Krievijā un Vācijā, tādējādi aptverot ap 100 miljoniem potenciālo skatītāju”.
 
Kanāls translē Krievijas, Rietumu, kā arī Baltijas izpildītāju videoklipus.

1BM ir Baltijas valstīs pirmais interaktīvais muzikālais kanāls, ko var skatīties visos Baltijas kabeļtelevīzijas kanālos, izmantojot satelīta uztvērēju, kā arī tiešsaistē internetā.

Kanāla jaunais logotips atrodams BMA mājas lapā šeit:
http://www.1bma.lv

Preses relīzes iesniedzēja kontaktinformācija šobrīd nav pieejama.





Atslēgvārdi: Baltic Media Alliance; Pirmais Baltijas muzikālais kanāls;

Saistītās relīzes

Copyright © 2007-2018 PRCentrs.Lv