Vortāla darbība pārtraukta uz nenoteiktu laiku. Jaunas preses relīzes publicētas netiks.

Mediji, reklāma, mārketings

PR aģentūra Mediju Tilts kļūst par Burson-Marsteller stratēģisko partneri Latvijā

Publicēts 2009-08-20 15:51:34

Samazināt palielināt tekstu

19.08.2009

Latvijas lielākā PR aģentūra Mediju Tilts noslēgusi ekskluzīvu pārstāvniecības līgumu un kļuvusi par pasaules vadošās sabiedrisko attiecību un komunikāciju konsultāciju aģentūras Burson-Marsteller stratēģisko sadarbības partneri Latvijā, tādejādi vēl vairāk nostiprinot savas līderpozīcijas vietējā tirgū un paverot jaunas iespējas starptautiskai sadarbībai. 

Burson-Marsteller Eiropas, Tuvo Austrumu un Āfrikas reģiona izpilddirektors Džeremijs Galbraits (Jeremy Galbraith) uzskata: „Līgums ar Mediju Tiltu un vēl divām PR aģentūrām Baltijas valstīs – BVRG un Hamburg&Partners – ir nopietns papildinājums mūsu Eiropas un Tuvo Austrumu tīklam. Lepojoties ar augstākajiem izaugsmes rādītājiem laika periodā 2000 līdz 2006. gadam, Baltijas valstis ir kļuvušas par svarīgu un pieprasītu reģionu. Tāpēc Burson-Marsteller ir gandarīts uzsākt šo partnerību ar aģentūrām, kas pateicoties savai tirgus izpratnei un pieredzei ir vadošās savā valstī.”

„Burson-Marsteller lēmums uzsākt stratēģisko sadarbību ar Mediju Tiltu ir pozitīvs signāls ne vien mūsu valsts sabiedrisko attiecību nozarei, bet liecina arī par starptautisko kompāniju pārliecību par mūsu valsts attīstības perspektīvām ilgtermiņā. Noslēdzot šo partnerības līgumu, Mediju Tilts ievērojami paplašinās savu klientu portfeli ar starptautiskiem zīmoliem, savukārt aģentūras esošajiem klientiem varēsim piedāvāt augstākā līmeņa stratēģiskās konsultācijas, izmantojot Burson-Marsteller tīkla resursus,” uzsver Mediju Tilta valdes priekšsēdētāja Laura Minskere.

Mediju Tilts, kas vēsturiski tika dibināta kā politisko konsultāciju aģentūra, tagad ir viena no vecākajām PR aģentūrām ar lielāko konsultantu komandu Latvijā. Aģentūras konsultanti ir aktīvi piedalījušies vairumā lielāko sociāli ekonomisko projektu īstenošanā valstī. Aģentūras profesionalitāte un lojalitāte pret klientiem ir tās vērtības, kas atspoguļojas ilgtermiņa partnerattiecībās ar tās klientiem un sadarbības partneriem.

„Mēs sadarbības partneru meklējumos izvērtējām vairākas aģentūras un esam pārliecināti, ka Mediju Tilts, BVRG un Hamburg&Partners ir pareizā izvēle, pateicoties profesionalitātei komunikāciju jomā un labi funkcionējošajam tīklam reģionā. Visas trīs ir pilna servisa komunikāciju aģentūras ar līdzīgu izpratni par klientu lojalitāti un servisu kā Burson-Marsteller,” sacīja Romāns Geisers, Burson-Marsteller izpilddirektors afiliācijas un apvienošanās jautājumos Eiropas, Tuvo Austrumu un Āfrikas reģionā. 

Par Mediju Tiltu
PR aģentūra Mediju Tilts ir pilna servisa sabiedrisko attiecību aģentūra, kas  dibināta 1996. gadā. Mediju Tilts ir viena no vecākajām PR aģentūrām Baltijā. Biznesa pieeja komunikāciju risinājumiem ir pamats klientu lojalitātei un ilgtermiņa attiecībām ar klientiem. Aģentūras lielāko klientu vidū ir tādas kompānijas kā Accenture, Cisco Systems, Panasonic, Roche, Rīgas satiksme, Rīgas dome, Latvijas Universitāte, JTI, juridiskais birojs Raidla, Lejiņš & Norcous u.c. Saskaņā ar laikraksta Dienas Bizness veidoto uzņēmumu topu, no 2004. līdz 2008. gadam Mediju Tilts ir sabiedrisko attiecību aģentūra Nr. 1 Latvijā. 

Par Burson-Marsteller
Burson-Marsteller (www.burson-marsteller.eu) ir dibināta 1953. gadā un šobrīd ir vadošā sabiedrisko attiecību un komunikāciju kompānija pasaulē. Tās pakalpojumu klāstā ietilpst pilna spektra stratēģisko konsultāciju, kā arī sabiedrisko un publisko attiecību pakalpojumu sniegšana, reklāmas un interneta kampaņu realizācija. Burson-Marsteller visā pasaule ir 72 aģentūras un 58 afiliētie partneri, kas darbojas 83 valstīs, piecos kontinentos. Burson-Marsteller ir WPP grupā (NASDAQ:WPPGY), kas ir vadošais komunikāciju pakalpojumu tīkls pasaulē.

Preses relīzes iesniedzēja kontaktinformācija šobrīd nav pieejama.





Atslēgvārdi: Mediju Tilts, SIA;
Copyright © 2007-2018 PRCentrs.Lv