Vortāla darbība pārtraukta uz nenoteiktu laiku. Jaunas preses relīzes publicētas netiks.

Bizness

„Progression” kļūst par „Yandex” un „Begun” oficiālo partneri Baltijā

Publicēts 2009-08-25 15:51:46

Samazināt palielināt tekstu

21.08.2009

Par „Yandex” un „Begun” oficiālo partneri kontekstuālās reklāmas jomā Baltijā ir kļuvusi Latvijas interneta mārketinga kompānija „Progression”, kas reklāmdevējiem ļauj sasniegt Baltijas valstu krievvalodīgo mērķauditoriju pašos populārākajos Krievijas interneta resursos ar kontekstuālās reklāmas sistēmu „Yandex” un „Begun” starpniecību. Šis solis ļauj palielināt Latvijas krievvalodīgās auditorijas apjomu, kuru reklāmdevēji var sasniegt ar „Progression” palīdzību.

„Ņemot vērā, ka Latvijas krievvalodīgā auditorija ikdienā ļoti daudz laika pavada Krievijas interneta resursos, šis ir svarīgs mirklis Latvijas krievvalodīgajiem interneta lietotājiem un visiem Latvijas reklāmdevējiem, jo līdz šim nebija kvalitatīvas kontekstuālās interneta reklāmas sistēmas, kas darbotos krievu valodā,” tā šo notikumu raksturo „Progression” direktors Andrejs Sergejevs, piebilstot: „No interneta mārketinga viedokļa, kontekstuālās reklāmas sistēmu „Yandex” un „Begun” aktivizēšana Latvijas tirgū ir unikāls notikums, kas vietējiem reklāmdevējiem ļauj vēl plašāk un precīzāk uzrunāt krievvalodīgo auditoriju Latvijā”.

„Progression” ir oficiālais „Yandex” un „Begun” partneris Baltijas valstīs. „Yandex” oficiālā partnera statuss „Progression” klientiem nozīmē reklāmas kampaņu kvalitatīvu un ātru apkalpošanu „Yandex” tīklā, kā arī rezultātu detalizētu analīzi, izmantojot „Yandex” komandas atbalstu. Oficiālais „Begun” akreditētā partnera statuss „Progression” klientiem sniedz reklāmas kampaņu profesionālu apkalpošanu „Begun” tīklā.

Latvijas reklāmdevējiem tagad ir iespēja uzrunāt to Latvijas krievvalodīgo auditoriju, kas izmanto lielākos Krievijas interneta resursus – meklētājus „Yandex” un „Rambler”, „Livejournal.ru” blogus, „Mail.ru” e-pasta pakalpojumus, „Yellow-pages.ru” interneta uzziņu katalogu, „Doski.ru” sludinājumu portālu un daudzus citus interneta resursus, kuri ir iekļauti „Yandex” un „Begun” kontekstuālās reklāmas tīklos. Tādā veidā papildu jau pastāvošām Latvijas krievvalodīgās auditorijas uzrunāšanas iespējām „One.lv” un „Odnoklassniki.ru” sociālajos tīklos „Progression” klienti iegūst daudz plašāku piekļuvi šai unikālajai auditorijai.

„Yandex” ir lielākais interneta meklētājs krievu valodā, kas izveidots 1997. gadā, ņemot vērā krievu valodas, kultūras un mārketinga īpatnības. Katru dienu „Yandex” apmeklē vairāk nekā 9 miljoni cilvēku. No tiem vairāk nekā 90 000 ir apmeklētāji no Latvijas.

Kontekstuālās reklāmas tīkls „Begun” izveidots 2002. gadā. „Begun” tīklu veido blogi, forumi, meklētājsistēmas, katalogi, tematiskie izdevumi, pasta sūtījumi un citi. „Begun” sasniedz vairāk nekā 65 000 apmeklētājus no Latvijas katru dienu.

 „Progression” ir „Forticom Grupas” interneta mārketinga kompānija, kas uzņēmumiem Baltijā nodrošina efektīvu komunikāciju ar krievvalodīgo auditoriju.

Preses relīzes iesniedzēja kontaktinformācija šobrīd nav pieejama.





Atslēgvārdi: Progression; Yandex; Begun;

Saistītās relīzes

Copyright © 2007-2018 PRCentrs.Lv