Vortāla darbība pārtraukta uz nenoteiktu laiku. Jaunas preses relīzes publicētas netiks.

Mediji, reklāma, mārketings

Reklāmas aģentūras "Alfa Centrs" apgrozījums pieaudzis par 50%

Publicēts 2008-02-06 13:39:30

Samazināt palielināt tekstu

SIA Reklāmas aģentūra "Alfa Centrs" neauditētais apgrozījums 2007.gadā palielinājies par 50%, sasniedzot 6,3 miljonus latu. Salīdzinājumam 2006.gadā aģentūras apgrozījums bija 4,1 miljons latu. Apgrozījuma pieaugums panākts, paplašinot piedāvāto pakalpojumu klāstu, palielinot sniegto pakalpojumu apjomu esošajiem klientiem un uzsākot darbu ar vairākiem jauniem klientiem.

R/a "Alfa Centrs" ir viena no Latvijas lielākajām pilna servisa reklāmas aģentūrām ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi Latvijas tirgū. "Sākot ar aizvadīto gadu, saviem klientiem piedāvājam ne tikai reklāmas un mārketinga komunikācijas pakalpojumus, bet arī sabiedrisko attiecību pakalpojumus. Aģentūrai ir arī sava radošās producēšanas studija un fotostudija. Spēja nodrošināt pilnu komunikācijas servisu kļūst arvien aktuālāka un pieprasītāka, jo aizvien biežāk kampaņas nenorit, izmantojot tikai vienu komunikācijas veidu, bet gan kompleksi apvienojot reklāmas, mārketinga un sabiedrisko attiecību līdzekļus. Turklāt klientam parasti ir ērtāk visu kompleksu saņemt no viena izpildītāja," saka SIA R/a "Alfa Centrs" Valdes priekšsēdētājs Lauris Špillers.

"Aģentūras izaugsme 2007.gadā apsteidza vidējo nozares izaugsmi, kas neapšaubāmi priecē un liecina, ka izvēlētā stratēģija – nodrošināt klientiem inovatīvus risinājumus un profesionālu servisu - ir rezultatīva," uzsver L.Špillers, papildinot, ka "attiecībā uz tirgus prognozi šim gadam būs vērojama izaugsme kvalitātes ziņā, ko ietekmēs vietējo aģentūru profesionalitātes paaugstināšanās, klientu pieaugošās prasības un spēja akceptēt arī tiešām drosmīgas idejas. Kopējais nozares tirgus pieaugums varētu būt virs 20%."

L.Špillers uzskata: "Aizvadītais gads uzskatāmi parādīja, ka sevi attaisno nestandarta risinājumi, spilgti reklāmas tēli un saukļi – tie ir pamanāmi, pat šokē, un sasniedz mērķauditoriju. Taču jāatceras, ka netradicionāli reklāmas risinājumi nevar kļūt par pašmērķi, tiem jābūt pamatotiem un virzītiem uz izvēlētajiem komunikācijas mērķiem. Ne vienmēr šoks un uzmanības piesaistīšana ir tas, ko nepieciešams panākt."

Pagājušais gads Latvijā izcēlās ar veiksmīgām sociālām kampaņām, un nākotnē tās kļūs arvien izplatītākas un redzamākas, jo paralēli uzņēmējdarbībai svarīga kļūst sociālā atbildība. Arī R/a "Alfa Centrs" 2007.gadā realizēja vairākas veiksmīgas sociālas kampaņas - sadarbībā ar sabiedrisko organizāciju "Re!Action" tika organizēta kampaņa pret sekstūrismu "Stop Seksterorismam!", kas guva plašu rezonansi sabiedrībā un medijos, kā arī CSDD kampaņa pret blakus darbībām pie stūres "Nāvīgs ieradums!" un kampaņa par drošu braukšanu "Piesprādzē! Neriskē!".

2007. gadā R/a "Alfa Centrs" veiksmīgi turpināja sadarbību ar esošajiem klientiem, to vidū "LG Electronics Latvia", "Maxima Latvija", "Lattelekom", "Avon", "Fitania" ("Bittner" pārstāvniecība Latvijā), kā arī sāka sadarbību ar vairākiem jauniem klientiem, to vidū Latvijas Neatkarīgā Televīzija, "Colliers International", "MTK Construction" (Kalnozols celtniecība).

Preses relīzes iesniedzēja kontaktinformācija šobrīd nav pieejama.





Atslēgvārdi: Reklāmas aģentūra Alfa Centrs, SIA;
Copyright © 2007-2019 PRCentrs.Lv