Vortāla darbība pārtraukta uz nenoteiktu laiku. Jaunas preses relīzes publicētas netiks.

Bizness

Septembrī AS “Latfood” pārdošanas apjomi auguši par 15% un ieviests jauns produkts - “Mājas čipsi” ar jaunu, populāru garšu

Publicēts 2009-10-07 17:13:11

Samazināt palielināt tekstu

ĀDAŽI, 2009. gada 5. oktobris – Septembrī Latvijā vispopulārāko kartupeļu čipsu "Ādažu čipsi" ražotāja pārdošanas apjomi auguši par 15% un tirgū tiek piedāvāti jaunie "Mājas čipsi" ar tautā iemīļotu – svaiga krējuma, mājas sīpolu un zaļumu garšu. Turklāt visai “Mājas čipsu” līnijai izstrādāts jauns, pievilcīgs iepakojuma dizains.

"Sekojot tirgus tendencēm, kas attīstās visā pasaulē, nolēmām modernizēt “Mājas čipsu” iepakojumu, lai sagādātu patīkamu pārsteigumu pircējiem, kas “Mājas čipsus” ir ļoti iemīļojuši. Jaunais iepakojuma dizains veidots mērķtiecīgi, lai uzsvērtu produkta labās īpašības – augstu kvalitāti, Latvijā audzētus kartupeļus un pircēju iemīļotās garšas, kā arī nacionālās vērtības, kas šobrīd ir vienas no noteicošajām produktu izvēlē,” saka Kristīne Mālniece, AS “Latfood” mārketinga direktore.

Konkurence joprojām sīva

“Šobrīd konkurence sāļo uzkodu tirgū ir ļoti asa. Nereti sastopamies ar dažādiem atdarinājumiem, kas veidoti ļoti līdzīgi mūsu veiksmīgākajiem produktiem – “Mājas čipsi” un “EGO”. Taču jāsaka, ka Latvijas pircējs ir pamatoti izvēlīgs un turas pie pārbaudītām vērtībām, izvēloties vietējas izcelsmes, augstas kvalitātes produktu,” saka Kristīne Mālniece. ”Neskatoties uz to, ka kopējais sāļo uzkodu tirgus ir nokrities par apmēram 8%, ”Ādažu čipsu” pārdošanas apjomi septembrī ir pieauguši par 15%, salīdzinot ar to pašu laika periodu pērn. Līdz ar to, varam prognozēt, ka mūsu tirgus daļa šajā periodā ir pieaugusi par apmēram 30% un šobrīd tā ir lielākā pēdējo divu gadu laikā. Tas skaidrojams ar ļoti veiksmīgi realizētām aktivitātēm un pircēju uzticību “Ādažu čipsu” zīmolam. Īpaši lepojamies ar mūsu kampaņu “Ar lepnumu par sevi, savu zemi un tautu”, jo tā tika veidota ar mērķi aicināt cilvēkus aizdomāties par latviskām vērtībām un izvēlēties Latvijas produktus, atbalstot vietējos ražotājus.”

Tradicionālās vērtības

“Mājas čipsi” ir viens no AS “Latfood” veiksmīgākajiem un pircēju iemīļotākajiem produktiem, par ko uzņēmums saņēmis vairākus apbalvojumus, tai skaitā, 2008. gadā par vislabāk ieviesto produktu.

Balstoties uz pieprasījumu, AS “Latfood” turpinās ražot “Mājas čipsus” ar divām garšām - pircēju visiemīļotākos “Mājas čipsi. Lauku kūpinājumi. Krējums. Lociņi” un šobrīd tirgū piedāvāto jaunumu “Mājas čipsi. Svaigs krējums. Mājas sīpoli. Zaļumi”.

“Mājas čipsi” tiek gatavoti no īpašiem, ar rokām atlasītiem, Latvijā audzētiem kartupeļiem, tiem ir biezākas šķēlītes, kas pastiprina dabisko kartupeļa garšu. ”Mājas čipsi” ir pirmie čipsi Latvijā, kuru izveidē izmantotas 100% dabiskas izcelsmes garšvielas – bez garšas pastiprinātājiem, bez mākslīgām krāsvielām un konservantiem. Turklāt visas garšvielas ir izvēlētas atbilstoši Latvijas pircēja vēlmēm - tautā mīlētām un atzinību guvušām garšām.

Par AS "Latfood"

AS “Latfood” ir lielākais kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu ražotājs Latvijā, saglabājot aptuveni 40% lielu tirgus daļu. AS "Latfood" dibināta 1993. gadā. Tās specializācija ir kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu ražošana. AS “Latfood” ražotie kartupeļu čipsi tiek gatavoti tikai no Latvijā audzētiem kartupeļiem. AS “Latfood” katru gadu iepērk vidēji 12 000 tonnu kartupeļu no gandrīz 30 Latvijas zemnieku saimniecībām. Uzņēmuma produkcija Latvijā galvenokārt tiek realizēta ar zīmolu "Ādažu čipsi", bet eksporta valstīs ar zīmolu "Taffel". AS “Latfood” produkcija tiek eksportēta uz Baltijas valstīm, Krieviju, Lielbritāniju, Gruziju, Kazahstānu un Azerbaidžānu.

Vairāk informācijas par uzņēmumu: www.cipsi.lv un draugiem.lv domubiedru grupā www.draugiem.lv/Adazu_cipsi vai Twiter.com kanālā www.twitter.com/Adazu_cipsi 

Preses relīzes iesniedzēja kontaktinformācija šobrīd nav pieejama.





Atslēgvārdi: Latfood, AS;

Saistītās relīzes

Copyright © 2007-2019 PRCentrs.Lv