Vortāla darbība pārtraukta uz nenoteiktu laiku. Jaunas preses relīzes publicētas netiks.

Bizness

“SMSREKLAMA” mudina sakārtot SMS reklāmas industriju

Publicēts 2009-07-24 13:05:08

Samazināt palielināt tekstu

23.07.2009

“SMS reklāmas ir ļoti perspektīvs un efektīvs komunikācijas līdzeklis, taču lai šī nozare varētu attīstīties, tās pārstāvjiem būtu jāvienojas par kopīgiem darbības principiem, tai skaitā arī profesionālās ētikas normām,” uzskata SIA “SMSREKLĀMA” vadītāja Jana Geca.

“SMS reklāmas šobrīd kļūst aizvien populārākas, jo klienta uzdevumā nodrošina ļoti efektīvu komunikāciju, turklāt par ļoti samērīgu cenu,” norāda Jana Geca.

“Taču ir jāatzīst, ka SMS reklāmas industrija šobrīd attīstās haotiski, un ja tas tā turpināsies, tad ar laiku šis reklāmas kanāls var būt tikpat degradēts, kā tagad tas ir noticis ar reklāmas sūtījumiem e-pastā,” uzskata Jana Geca.

Kā vienu no risinājumiem nozares sakārtošanai Jana Geca min profesionālas asociācijas veidošanu, un ar šādu priekšlikumu viņa plāno vērsties arī pie saviem konkurentiem. Ar dažiem no viņiem jau uzsāktas pārrunas. “Taču asociācijas vai kādas citas organizācijas veidošana nav pašmērķis, bet gan tikai viens no risinājumiem, lai sakārtotu un attīstītu SMS reklāmas nozarei,” precizē Jana Geca.

“Gan SMS reklāmas speciālistiem, gan arī telefonu īpašniekiem ļoti būtiska ir konfidencialitāte un personīgās dzīves neaizskaramība. Šobrīd, diemžēl bieži sastopami gadījumi, kad tiek izmantotas nelikumīgā veidā iegūtas datu bāzes,” ir norūpējusies Jana Geca, atgādinot, ka nesen arī “SMSREKLAMA” pati saskārās ar nelikumīgas datu bāzes izmantošanu, kad uzticēja sava sūtījuma nosūtīšanu citai kompānijai.

“Savu klientu sūtījumos mēs izmantojam tikai tādus telefona numurus, kuru īpašnieki ir nepārprotami norādījuši, ka vēlas, lai tiktu informēti par atpūtas iespējām, jaunām izpārdošanām un akcijām,” uzsver Jana Geca. Kā redzams “SMSREKLAMA” mājas lapā, tās apmeklētāji tiek aicināti aizpildīt veidlapu, kur nepārprotami lūgts norādīt, kādas SMS ziņas vēlas saņemt, kā iespējamie variantus minot “Izpārdošanas/atlaides”; “Restorāni, bāri, kafejnīcas”; “Romantiskie piedāvājumi”; “Izklaide”.

“Telefona īpašniekam ir jānodrošina iespēja nesaņemt konkrētu SMS reklāmas firmu vai tās klientu sūtījumus, taču šobrīd šādu iespēju ir grūti nodrošināt, jo ne vienmēr var identificēt sūtītāju, dažkārt arī nav iespējams identificēt arī reklāmas pasūtītāju,” situāciju izklāsta Jana Geca.

“Vēlos uzsvērt, ka “SMSREKLAMA” ir vienmēr bijusi un būs pret SPAM sūtījumiem. Nekad neesam lietojuši savu klientu datu bāzes, lai gan mums kā šo datu glabātājiem ir brīva pieeja tiem,” uzsver Jana Geca, piebilstot, ka šai biznesa nozarē uzticībai ir ļoti liela nozīme.

“SMSREKLAMA” specializējas SMS reklāmas sūtījumu jomā, klientiem piedāvājot gan automatizētu sūtīšanas sistēmu, gan arī ieguldot pūliņus legālu un kvalitatīvu datu bāzu veidošanā. “Uzskatām, ka SMS reklāmām ir ļoti liela perspektīva, jo tā ir iespēja personiski uzrunāt vēlamo mērķauditoriju par samērīgu cenu,” stāsta Jana Geca.

Preses relīzes iesniedzēja kontaktinformācija šobrīd nav pieejama.





Atslēgvārdi: SMSREKLAMA, SIA;

Saistītās relīzes

Copyright © 2007-2019 PRCentrs.Lv