Vortāla darbība pārtraukta uz nenoteiktu laiku. Jaunas preses relīzes publicētas netiks.

Mediji, reklāma, mārketings

Vides reklāmas konkursa „Reklamazaurs” nominācijas vērtēs profesionāļi un sabiedrība

Publicēts 2009-05-10 16:12:13

Samazināt palielināt tekstu

07.05.2009

Lielākā vides reklāmas kompānija Latvijā JCDecaux jau otro reizi aicinās kreatīvās aģentūras, mediju aģentūras un reklāmas aģentūras izvirzīt labākos vides reklāmas dizainu projektus vides reklāmas konkursa balvai „Reklamazaurs”.

2009.gadā labāko vides reklāmu dizainu vērtēšana notiks divas reizes gadā. Šogad  organizatori JCDecaux un žūrija aicinās arī sabiedrību izteikt savu vērtējumu par labākajiem vides reklāmas dizainiem, raisot diskusijas par vides reklāmas ietekmi.

Konkursa norisei būs iespējams sekot līdz interneta mājas lapā www.reklamazaurs.lv, kura tiks atklāta jūnijā. Mājas lapā būs iespējams iesniegt darbus žūrijas vērtējumam, apskatīt jaunākās nominācijas visās trijās kategorijās, balsot par labāko vides reklāmas dizainu un interaktīvi komunicēt ar radošajiem nozares profesionāliem, klientiem un sabiedrību.

JCDecaux direktore Jeļena Brokāne: „Vides reklāma spēlē ļoti lielu lomu potenciālā patērētāja uzmanības piesaistīšanai. Līdz ar to ir ļoti svarīgi novērtēt arī sabiedrības gaumi un priekšstatus par labu reklāmu, kā arī raisīt diskusijas sabiedrībā par reklāmas kvalitāti un ietekmi uz patērētāja rīcību. Mēs esam PAR labu reklāmu, vai sabiedrības viedoklis atšķirsies no reklāmas profesionāļu viedokļa, tā būs intriga!”

Konkursa mērķis ir pievērst klientu un kreatīvo aģentūru uzmanību vides reklāmas dizainu kvalitātei.

Konkursa materiālus izvērtē žūrija, kuras sastāvā ir deviņi dažādu nozaru pārstāvji: Latvijas Reklāmas asociācijas padomes loceklis Andris Blaka, "Taivas Ogilvy" izpilddirektors Edgars Grandāns, reklāmas aģentūras "MOOZ!" radošais direktors Ēriks Stendzenieks, mediju aģentūras "Carat" mediju direktore Linda Liepiņa, kā arī "Tele2" Mārketinga nodaļas direktors Jānis Spoģis, Rīgas domes Pilsētvides dizaina nodaļas vadītāja Arta Goldberga, mākslinieks Artis Bute, "JCDecaux Latvia" direktore Jeļena Brokāne un fotogrāfs Jānis Banders.

JCDecaux Latvija ir vadošais vides reklāmas operators Latvijā un pārstāv pasaules vadošo vides reklāmas uzņēmumu JCDecaux, kas piedāvā izvietot vides reklāmu 55 valstīs - kopumā 3 418 pilsētās. Katru dienu ar vides reklāmu tiek aizsniegta 293 miljonu liela cilvēku auditorija. JCDecaux Latvija saviem klientiem piedāvā izvietot vides reklāmu: sabiedriskā transporta pieturvietās, statiskajos stendos, dinamiskajos stendos, uz lielformāta stendiem, māju sienām, kolonnās un pilonos.

Uzziņai:

2008.gada vides reklāmas konkursa „Reklamazaurs” laureāti - par labāko vides reklāmu kategorijā „Lokāli veidotie dizaini” tika atzīta dziedātājas Lindas Leen diska „Chameleon CD” kampaņas vides reklāma, kategorijā „Adaptētie dizaini” – Samsung augstās klases LCD televizoru K.I.N.O. vides reklāma, bet jaunizveidotajā kategorijā „Inovatīvie risinājumi” – Statoil Latvija vēja rādītāju reklāma, kas bija apskatāma uz Rīgas pilsētas tiltiem.

Žūrijas specbalva tika pasniegta vides reklāmas klientam „Ceļus satiksmes drošības direkcija” par augstvērtīgu sniegumu, realizējot vairākas vides reklāmas kampaņas gada garumā.

Preses relīzes iesniedzēja kontaktinformācija šobrīd nav pieejama.





Copyright © 2007-2019 PRCentrs.Lv