Vortāla darbība pārtraukta uz nenoteiktu laiku. Jaunas preses relīzes publicētas netiks.

Mediji, reklāma, mārketings

Žurnāls “Jelgavnieki.lv” turpmāk reizi mēnesī

Publicēts 2009-09-03 15:45:12

Samazināt palielināt tekstu

31.08.2009

Pēc vasaras brīvdienām, savu darbību ir atsācis žurnāls “Jelgavnieki.lv”, kas turpmāk vairs neiznāks ik nedēļu, bet gan kļūdams nedaudz biezāks, iznāks reizi mēnesī. Salīdzinoši ar 2009. gada sākumu, ir sarucis bezmaksas izplatīšanas un lasīšanas vietu skaits, jo turpmāk žurnāla darbībā paredzēts ieņēmumus iegūt netikai ar reklāmām, bet arī žurnāla abonēšanu un mazumtirdzniecību.

“Turpmāk esam ieplānojuši žurnālu izdod retāk – un nevis krīzes iespaidā, bet gan lai varētu vislabāk pildīt savu misiju. Pilsētā nav vajadzīgi trīs nedēļas izdevumi,” izmaiņas skaidro portāla un žurnāla “Jelgavnieki.lv” izdevējs Kristians Rozenvalds, piebilstot, ka jaunajos apstākļos portālā Jelgavnieki.lv būs iespējams saņemt operatīvu informāciju par pilsētā notiekošo, kā arī diskutēt par to, savukārt mēneša žurnālā Jelgavnieki.lv tiks publicēti plašāki materiāli, kā arī apkopojumus par notikušo un prognozes par gaidāmo.

“Jelgavnieki.lv” pamatuzdevums neesot mainījies. “Mēs arī turpmāk palīdzēsim jelgavniekiem dzīvot un izdzīvot savā pilsētā. Uzsvaru liksim uz tām lietām, kuras, mūsuprāt, ir prioritātes mūsu lasītājiem – sociālā aizsardzība, drošība, izglītība,” uzsver Kristians Rozenvalds, piebilstot, ka “Jelgavnieki.lv” arī turpmāk rūpīgi sekos, kā šīs prioritātes realizē pašvaldības amatpersonas, kurām
esam uzticējuši darboties pilsētas iedzīvotāju vairākuma interesēs.

Šajā žurnāla numurā izglītībai ir pievērsta īpaša vērība, tai atvēlot četrus atvērumus. “Ieinteresētības dēļ sociālajā aizsardzībā liela vērību pievēršam ekonomikai, jo tikai ar ekonomikas atdzimšanu ir saistāmas jaunas darba vietas un naudas ieplūšana sociālajā budžetā. Savukārt pie drošības piederīga ir arī iedzīvotāju iespēja socializēties, tajā skaitā biedroties biedrībās, sporta un kultūras pasākumos,” redakcijas politiku skaidro Kristians Rozenvalds.

“Portāls un žurnāls “Jelgavnieki.lv” ir tāds pats uzņēmums kā citi Jelgavā. Arī mums tagad ir grūtāk, arī mēs esam samazinājuši tēriņus, un arī mums grūti atrast iespējas palielināt ieņēmumus. Taču saviem esošajiem un potenciālajiem klientiem neiesakām apstāties un gaidīt. Viss jau nekad neapstāsies. Un kāds aizies priekšā vai arī ieņems šo atstāto vietu tirgū. Bez reklāmas diemžēl aktīvi strādāt ir grūti. Tāpēc, piemērojoties klientu vajadzībām, “Jelgavnieki.lv” izstrādājuši klienta maksātspējai piemērotu piedāvājumu,” reklāmas nepieciešamību motivē Kristians Rozenvalds.

Jaunie reklāmas izcenojumi dod iespēju reklamēties arī mazām organizācijām īpaši izveidotajos mazajos reklāmas laukumus gan žurnālā Jelgavnieki.lv, gan arī portālā Jelgavnieki.lv. Vienlaikus saglabāts efektīvs un efektīgs piedāvājums arī lielajiem reklāmas devējiem. Līdz šim Jelgavnieki.lv vairāk mērķēja uz vidusmēra klientu, taču jaunajos apstākļos jāpiemērojas noslāņotībai arī uzņēmēju vidē.

Žurnāla PDF iespējams lejuplādēt:
http://www.corpmedia.lv/jelgavnieki/200909.pdf

Preses relīzes iesniedzēja kontaktinformācija šobrīd nav pieejama.





Atslēgvārdi: CorpMedia, SIA; Jelgavnieki.lv;

Saistītās relīzes

Copyright © 2007-2018 PRCentrs.Lv